Retouren verwerken
Vogelaar regelt het
Bij iedere webshop komt er wel eens een pakketje terug, om welke reden dan ook. Bij ons is dat geen probleem. Wij controleren het product uitvoerig voordat wij het terugboeken in de voorraad. Heeft de klant een klacht? Dan handelen wij die ook meteen af. Retouren verwerken zonder problemen, Vogelaar regelt het.
Retouren verwerken
Als het artikel nog in goede staat is moet het teruggezet worden in de voorraad. Is het beschadigd? Dan moet het in de derving. Ook moet de ontvanger op de hoogte gebracht worden dat de retour is ontvangen en moet de ontvanger eventueel geld terug krijgen. Vogelaar neemt dit graag van u uit handen, want Vogelaar regelt het.
Zo verwerken wij retouren
Elke retour die wij ontvangen controleren wij uitgebreid en nauwkeurig op de kwaliteit. Vervolgens zetten wij de goede retouren direct terug in uw voorraad, zodat uw voorraad weer klaar is voor de volgende verzending.
En heeft de klant een klacht? Dan handelen wij dat ook meteen netjes af.
Meer weten over hoe wij retouren verwerken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
De ideale partner
Als fulfilment partner staan wij uw klanten graag te woord. Alle vragen over bestellingen, acties of de afhandeling ervan nemen we namens u in behandeling. Ook klachten handelen we als fulfilment partner snel en naar volledige tevredenheid af vanaf onze locatie in Utrecht. En complimenten, ook die nemen we namens uw bedrijf natuurlijk graag in ontvangst!
Uw klanten merken er uiteraard niets van dat wij, uw fulfilment partner, namens u handelen. Ongeacht of ze contact zoeken via de telefoon, e-mail, post of social media. Ons customer care team is professioneel opgeleid en verdiept zich goed in uw producten en diensten.